пʼятниця



Обои на монитор | Тварини | птахи світу, птахи, парочка, синиці, весна

Тема місяця «Звуки, запахи, кольори та форми»
Тема тижня «Весно, весно, що ти нам принесла?»


Понеділок 27.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Основна діяльність «Крижинки з неба»
1.     Дослідження «Чи може град завдати шкоди?» - надати дітям модель граду – горох, імітація штучного граду; дослідити, що буде, якщо град упаде на сильно натягнутий аркуш паперу і на той, що буде вільно висіти; запропонувати кидати градинки з різної висоти.
2.     Діалог-підсумок «Якої шкоди може завдати град?»

ТЕХНОЛОГІЇ
Основна діяльність «Знахідки»
1.   Діалог-дослідження «Чи можуть деякі наші знахідки бути небезпечні?»
2.   Діалог-розмірковування «В чому криється небезпека знахідок?»

ІНЖИНИРІНГ
Основна діяльність «Симетрія навколо нас»
1.  Дослідження «Половинки»  - дати дитині геометричні фігури – квадрат, круг, прямокутник – запропонувати скласти так, щоб отримати дві однакові частини – половинки. Яку фігуру складати легше (складніше)? Акцентувати увагу на тому, що праворуч та ліворуч лінії згину отримаєте однакові фігури.

МАТЕМАТИКА
Придумати цікаву задачку про те, як велике ділити на частини, - коли це потрібно? Як краще ділити ? Які ситуації можуть виникнути?

Вівторок 28.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Діалог-порівняння «Чим весна від зими відрізняється?*»

ІНЖИНІРИНГ
Конструювання з кубиків «Чи існує фігура, що має зображені види?» («Плоскі та об’ємні фігури навколо нас»)

МИСТЕЦТВО
Образотворча діяльність «Гніздечко» - створіть гніздечко з пташенятами  (виріб, аплікація, малювання тощо).

МАТЕМАТИКА
Дослідження «Хто кого пережене?» - розіграйте казку про вовка та зайченятка (зайченятка мають бігти і ховатися від вовка в будиночки обручі).
Як мають навчитися бігати зайченятка, щоб втекти від вовка?

Середа 29.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
1. Дослідження «Ланцюжок квітів» - розгляньте фотографії квітів ( на вибір); пригадайте, які квіти розквітають раніше, які пізніше, створіть ланцюжок, який показує порядок цвітіння.
2. Висівання квітів та овочів – закріпити поняття «родючі та неродючі» грунти, властивості грунту, значення грунту для розвитку рослин.

МОВЛЕННЯ
Пропонуємо вивчити вірш Олександра Олеся «Веснянка».

Четвер 30.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Створіть леп бук «Весна – чарівниця».
Дослідження «Шукаємо особливі прикмети квітня».

МОВЛЕННЯ
Читання творів про весну.

ІНЖИНІРИНГ
Малювання - дослідження «Симетричний малюнок» - зігніть навпіл аркуш, малюйте фарбами на одному боці половину малюнка (н-д: крильце метелика, пелюстки квіточки, грибочок, половинку ялинки тощо), складіть, отримайте ціле зображення.

МАТЕМАТИКА
Образотворча математика «Візерунок із ліній» - намалюйте візерунки із ліній і точок, потім аналізуйте та порівняйте їх. – Які лінії використали ? Де використали точки ? Де розташовані точки ?(на, під, над лініями, на перетині ліній ). Які лінії перетинаються ?


Немає коментарів:

Дописати коментар