
Тема місяця «Звуки, запахи, кольори та форми»
Тема тижня «Весно, весно, що ти нам принесла?»
Понеділок
27.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Основна діяльність «Крижинки з неба»
1.
Дослідження «Чи може град
завдати шкоди?» - надати дітям модель граду – горох, імітація штучного граду;
дослідити, що буде, якщо град упаде на сильно натягнутий аркуш паперу і на той,
що буде вільно висіти; запропонувати кидати градинки з різної висоти.
2.
Діалог-підсумок «Якої
шкоди може завдати град?»
ТЕХНОЛОГІЇ
Основна діяльність «Знахідки»
1. Діалог-дослідження
«Чи можуть деякі наші знахідки бути небезпечні?»
2. Діалог-розмірковування
«В чому криється небезпека знахідок?»
ІНЖИНИРІНГ
Основна діяльність «Симетрія
навколо нас»
1. Дослідження
«Половинки» - дати дитині геометричні
фігури – квадрат, круг, прямокутник – запропонувати скласти так, щоб отримати
дві однакові частини – половинки. Яку фігуру складати легше (складніше)?
Акцентувати увагу на тому, що праворуч та ліворуч лінії згину отримаєте
однакові фігури.
МАТЕМАТИКА
Придумати
цікаву задачку про те, як велике ділити на частини, - коли це потрібно? Як
краще ділити ? Які ситуації можуть виникнути?
Вівторок
28.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Діалог-порівняння «Чим весна від
зими відрізняється?*»
ІНЖИНІРИНГ
Конструювання з кубиків «Чи існує
фігура, що має зображені види?» («Плоскі та об’ємні фігури навколо нас»)
МИСТЕЦТВО
Образотворча діяльність
«Гніздечко» - створіть гніздечко з пташенятами
(виріб, аплікація, малювання тощо).
МАТЕМАТИКА
Дослідження «Хто кого пережене?»
- розіграйте казку про вовка та зайченятка (зайченятка мають бігти і ховатися
від вовка в будиночки обручі).
Як мають навчитися бігати
зайченятка, щоб втекти від вовка?
Середа 29.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
1. Дослідження «Ланцюжок
квітів» - розгляньте фотографії квітів ( на вибір); пригадайте, які квіти
розквітають раніше, які пізніше, створіть ланцюжок, який показує порядок
цвітіння.
2. Висівання квітів та
овочів – закріпити поняття «родючі та неродючі» грунти, властивості грунту,
значення грунту для розвитку рослин.
МОВЛЕННЯ
Пропонуємо вивчити вірш
Олександра Олеся «Веснянка».
Четвер 30.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Створіть леп бук
«Весна – чарівниця».
Дослідження «Шукаємо
особливі прикмети квітня».
МОВЛЕННЯ
Читання творів про весну.
ІНЖИНІРИНГ
Малювання - дослідження
«Симетричний малюнок» - зігніть навпіл аркуш, малюйте фарбами на одному боці
половину малюнка (н-д: крильце метелика, пелюстки квіточки, грибочок, половинку
ялинки тощо), складіть, отримайте ціле зображення.
МАТЕМАТИКА
Образотворча математика «Візерунок із ліній» - намалюйте
візерунки із ліній і точок, потім аналізуйте та порівняйте їх. – Які лінії
використали ? Де використали точки ? Де розташовані точки ?(на, під, над
лініями, на перетині ліній ). Які лінії перетинаються ?
Немає коментарів:
Дописати коментар