Не приймайте рішення про дошкільний заклад для дитини з особливими
освітніми потребами з огляду лише на близькість до місця проживання.
Керуйтеся рекомендаціями, що містить висновок
психолого-медико-педагогічної консультації (ПМПК), під час обрання
дошкільного закладу для дитини з особливими освітніми потребами, навіть
якщо вони не цілком збігаються з вашим баченням.
Зауважте, що фахівці ПМПК здійснюють психолого-медико-педагогічне вивчення дитини, встановлюють її можливості, виявляють труднощі, потреби, визначають рівень психофізичного розвитку, вивчають готовність дошкільних закладів до впровадження інклюзивної освіти та співпраці тощо. І саме на підставі одержаних результатів ПМПК рекомендує:
-заклад, який найбільшою мірою зможе забезпечити комплексний супровід дитини;
-програму, що відповідає потребам, можливостям дитини, рівню її розвитку й досвіду;
-види та обсяг корекційно-розвивальних занять, а також спеціалістів, які будуть їх проводити в умовах інклюзивного дошкільного закладу тощо.
Звертайте увагу на чинники, що свідчать про вдало організовану роботу з дітьми з особливими освітніми потребами, зокрема:
сформована група фахівців, яка забезпечуватиме індивідуальний супровід дитини, —-
вчитель-дефектолог відповідної до нозології дитини галузі;
учитель-логопед;
практичний психолог;
асистент вихователя;
соціальний педагог;
методична та психологічна готовність педагогів до роботи в інклюзивних групах;
матеріально-технічне та навчально-методичне забезпечення для конкретного виду порушення,
позитивна налаштованість колективу дошкільного закладу та батьків дітей з типовим розвитком;
наповнюваність в інклюзивних групах не більше 15 дітей.
Пам’ятайте, що висновки ПМПК носять рекомендаційний характер, проте саме вони мають бути для вас головним аргументом під час обрання дошкільного закладу для дитини з особливими освітніми потребами.
Зауважте, що фахівці ПМПК здійснюють психолого-медико-педагогічне вивчення дитини, встановлюють її можливості, виявляють труднощі, потреби, визначають рівень психофізичного розвитку, вивчають готовність дошкільних закладів до впровадження інклюзивної освіти та співпраці тощо. І саме на підставі одержаних результатів ПМПК рекомендує:
-заклад, який найбільшою мірою зможе забезпечити комплексний супровід дитини;
-програму, що відповідає потребам, можливостям дитини, рівню її розвитку й досвіду;
-види та обсяг корекційно-розвивальних занять, а також спеціалістів, які будуть їх проводити в умовах інклюзивного дошкільного закладу тощо.
Звертайте увагу на чинники, що свідчать про вдало організовану роботу з дітьми з особливими освітніми потребами, зокрема:
сформована група фахівців, яка забезпечуватиме індивідуальний супровід дитини, —-
вчитель-дефектолог відповідної до нозології дитини галузі;
учитель-логопед;
практичний психолог;
асистент вихователя;
соціальний педагог;
методична та психологічна готовність педагогів до роботи в інклюзивних групах;
матеріально-технічне та навчально-методичне забезпечення для конкретного виду порушення,
позитивна налаштованість колективу дошкільного закладу та батьків дітей з типовим розвитком;
наповнюваність в інклюзивних групах не більше 15 дітей.
Пам’ятайте, що висновки ПМПК носять рекомендаційний характер, проте саме вони мають бути для вас головним аргументом під час обрання дошкільного закладу для дитини з особливими освітніми потребами.
Немає коментарів:
Дописати коментар