пʼятниця

Інтеграція LEGO - конструювання в освітній процес

           Однією з актуальних проблем сучасного українського суспільства є збереження інтелектуальної еліти країни.
         Сенсорно-пізнавальна компетентність дитини - це рівень розвитку її відчуттів і сприймань, уявлень про зовнішні властивості предметів: їх форму, колір, розмір, положення в просторі, конструктивних навичок тощо і становить фундамент розумового розвитку дошкільника.
          Іграшка — це невід’ємний атрибут дошкільного дитинства, без неї гра неможлива. За допомогою іграшок діти освоюють багатогранність світу, готуючись до дорослого життя. Однак сучасні іграшки істотно відрізняються від тих, якими гралися наші бабусі й дідусі.
         Сучасна іграшкова індустрія пропонує широкий спектр різноманітних іграшок. Усі вони яскраві, привабливі зовні, та, на жаль, не всі з них мають розвивальну цінність. Натомість, справді універсальною іграшкою є конструктор LEGO, що забезпечує найширші потреби дошкільника, спонукає до мислення, фантазування, дає дитині змогу відчути себе творцем.
Засоби LEGO- конструктора дають змогу дитині моделювати навколишній простір в самих істотних рисах і відносинах. Така специфічна спрямованість своєрідно впливає на психічний розвиток дітей дошкільного віку.
          Низку можливостей для інтеграції LEGO-конструювання в освітній процес має не лише вихователь, а й інші спеціалісти дошкільного закладу, зокрема практичний психолог, вчитель-логопед, соціальний педагог, керівник гуртка. Так, у корекційно-розвивальній роботі практичного психолога високоефективними є прийоми поєднання казки з LEGO-конструюванням, що дає змогу «оживити» казкові образи, зробити їх зрозумілішими дітям. Широке застосування може мати використання конструктора LEGO і в логіко-математичному розвитку дошкільників.

Немає коментарів:

Дописати коментар