Тема місяця «Звуки, запахи, кольори та форми»
Тема тижня «Веселковий світ»
Вівторок 21.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Основна діяльність «Кольоровий листочок у небі»
1. Дослід «Веселка власноруч» - створити райдугу за допомогою призми чи миски з водою.
2. Дослідження «Де навколо райдугу побачити можна?»
ТЕХНОЛОГІЇ
1. Гра «Що на аркуші намальовано?» - взяти листівку, на аркуші паперу А4 зробити невеличку круглу дірочку, аркуш має накрити листівку повністю; дитина пересуває аркуш по листівці, має розповісти, що зображено на ній.
2. Спостереження «Визначаємо час» - визначити, коли треба йти обідати, за допомогою сонячного годинника. Чи завжди ми можемо користуватися сонячним годинником? Переваги і недоліки такого годинника.
МОВЛЕННЯ
Складання веселкових історій – пригадати персонажів казок, мультиків, предмети, які можна зіставити з кольоровими веселками; скласти історію та створити виставу.
МИСТЕЦТВО
«Малюємо веселку» - роздивитися фотографії веселок, звернути увагу на те, що кольори плавно переходять один в інший, намагатися повторити це в малюнку, досліджувати різні техніки малювання, вибрати ту, що підходить найбільше.
МАТЕМАТИКА
Інтерактивна казка «Як гномики моркву від зайчиків рятували?» - моделювати казку, будуючи паркан з конструктора LEGO, використовуючи відповідні іграшки.
Середа 22.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
1. Діалог-розмірковування «Чому райдугу називають саме так?» - розберіть дві назви – веселка та райДУГА.
2. Дослідження «Роздивляємося квіти та бруньки в лупу» - обговорити, що цікавого помітили, як змінилися бруньки, якими стали квіточки?
МОВЛЕННЯ
Діалог-дослідження «Як про веселку розповіли в казках?»
ІНЖИНИРІНГ
Діалог-асоціація «Чому райдугу називають місточком на небі?»
МАТЕМАТИКА
Задача «Завантажуємо потяг» - завантажити іграшки (кульки, кубики, яблука) в потяг із 5 вагонів: у перший вагон – 1іграшку, другий – на 1 іграшку більше, ніж у перший, у третій вагон – на 1 іграшку більше, ніж у другий, і т.д. У якому вагоні іграшок найбільше? Найменше? Чи обов’язково рахувати, щоб дати відповідь? Порахуйте, скільки у вагонах іграшок.
Четвер 23.04
МОВЛЕННЯ
Читання лічилки про веселку.
ІНЖИНІРИНГ
Конструювання «Мости в місті» - Чи добре, коли в місті багато (мало) мостів?
МАТЕМАТИКА
Діалог-дослідження «Геометричні фігури – це замкнені ламані? Замкнені криві?» - обговорити, чи можна назвати геометричні фігури замкненими лініями; які фігури якими лініями є. Обов’язково наголосити, що замкнена лінія – це тільки границя між простором усередині геометричної фігури та за її межами.
МИСТЕЦТВО
Малювання «Казкова історія про веселку».
П’ятниця 24.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
1. Діалог-розмірковування «Яких тварин можна назвати райдужними?»
2. Освітня подорож «Шукаємо у тварин кольори веселки» (фото на вибір) – яка тварина чемпіон за кількістю кольорів веселки?
МОВЛЕННЯ
Придумувати власні загадки про тварин.
ІНЖИНІРИНГ
Конструювання з LEGO- цеглинок «Висяча конструкція» - побудуйте конструкцію, яка вміє тримати рівновагу (вежі, місточки тощо), при цьому звисають зі столу.
Немає коментарів:
Дописати коментар