середа




Тема місяця «Звуки, запахи, кольори та форми» 

Тема тижня «Веселковий світ» 

Вівторок 21.04 

ПРИРОДНИЧІ НАУКИ 
Основна діяльність «Кольоровий листочок у небі» 
1. Дослід «Веселка власноруч» - створити райдугу за допомогою призми чи миски з водою. 
2. Дослідження «Де навколо райдугу побачити можна?» 

ТЕХНОЛОГІЇ 
1. Гра «Що на аркуші намальовано?» - взяти листівку, на аркуші паперу А4 зробити невеличку круглу дірочку, аркуш має накрити листівку повністю; дитина пересуває аркуш по листівці, має розповісти, що зображено на ній. 
2. Спостереження «Визначаємо час» - визначити, коли треба йти обідати, за допомогою сонячного годинника. Чи завжди ми можемо користуватися сонячним годинником? Переваги і недоліки такого годинника. 

МОВЛЕННЯ 
Складання веселкових історій – пригадати персонажів казок, мультиків, предмети, які можна зіставити з кольоровими веселками; скласти історію та створити виставу. 

МИСТЕЦТВО 
«Малюємо веселку» - роздивитися фотографії веселок, звернути увагу на те, що кольори плавно переходять один в інший, намагатися повторити це в малюнку, досліджувати різні техніки малювання, вибрати ту, що підходить найбільше. 

МАТЕМАТИКА 
Інтерактивна казка «Як гномики моркву від зайчиків рятували?» - моделювати казку, будуючи паркан з конструктора LEGO, використовуючи відповідні іграшки. 

Середа 22.04 

ПРИРОДНИЧІ НАУКИ 
1. Діалог-розмірковування «Чому райдугу називають саме так?» - розберіть дві назви – веселка та райДУГА. 
2. Дослідження «Роздивляємося квіти та бруньки в лупу» - обговорити, що цікавого помітили, як змінилися бруньки, якими стали квіточки? 

МОВЛЕННЯ 
Діалог-дослідження «Як про веселку розповіли в казках?» 

ІНЖИНИРІНГ 
Діалог-асоціація «Чому райдугу називають місточком на небі?» 

МАТЕМАТИКА 
Задача «Завантажуємо потяг» - завантажити іграшки (кульки, кубики, яблука) в потяг із 5 вагонів: у перший вагон – 1іграшку, другий – на 1 іграшку більше, ніж у перший, у третій вагон – на 1 іграшку більше, ніж у другий, і т.д. У якому вагоні іграшок найбільше? Найменше? Чи обов’язково рахувати, щоб дати відповідь? Порахуйте, скільки у вагонах іграшок. 

Четвер 23.04 

МОВЛЕННЯ 
Читання лічилки про веселку. 

ІНЖИНІРИНГ 
Конструювання «Мости в місті» - Чи добре, коли в місті багато (мало) мостів? 

МАТЕМАТИКА 
Діалог-дослідження «Геометричні фігури – це замкнені ламані? Замкнені криві?» - обговорити, чи можна назвати геометричні фігури замкненими лініями; які фігури якими лініями є. Обов’язково наголосити, що замкнена лінія – це тільки границя між простором усередині геометричної фігури та за її межами. 

МИСТЕЦТВО 
Малювання «Казкова історія про веселку». 

П’ятниця 24.04 

ПРИРОДНИЧІ НАУКИ 
1. Діалог-розмірковування «Яких тварин можна назвати райдужними?» 
2. Освітня подорож «Шукаємо у тварин кольори веселки» (фото на вибір) – яка тварина чемпіон за кількістю кольорів веселки? 

МОВЛЕННЯ 
Придумувати власні загадки про тварин. 

ІНЖИНІРИНГ 
Конструювання з LEGO- цеглинок «Висяча конструкція» - побудуйте конструкцію, яка вміє тримати рівновагу (вежі, місточки тощо), при цьому звисають зі столу.

Немає коментарів:

Дописати коментар