Тема тижня «Грає сонце промінцями із малими дітлахами»
Понеділок 13.04
ПРИРОДНИЧІ
НАУКИ
Основна діяльність «Сухе - мокре»
1.дослідження «Як висушити предмети?» - знайти прості
способи, як висушити предмети, які намокли.
2.
Діалог-порівняння «Що сталося з
предметом, який спочатку намокнув, а потім висушили?»
3. Діалог-підсумок
«Чи можна відрізнити предмети, які були намочені, а потім висохли?» -
обговорити, які речі можуть намокати, а які необхідно берегти від води .
4. Діалог-розмірковування «Правила поводження з
технікою» - обговорити, яка техніка
боїться води.
ТЕХНОЛОГІЇ
1.
Мовленнєва
вправа «Мильні бульбашки які?»
ІНЖИНИРІНГ
1.
Конструювання
«Порахуй кубики та побудуй» (плоскі та об’ємні предмети навколо нас).
МАТЕМАТИКА
1.
Інтеративна
казка «Знайомство з Точками та Лініями» (від точки до кута).
Вівторок 14.04
ТЕХНОЛОГІЇ
1. Дослідження «Про
що роса нам може повідомити?» - шукати народні прикмети, перевіряти їх,
спостерігати.
2. Дослідження- гра «Утворюємо сонячні зайчики» - чи утворюються
сонячні зайчики у затінку?
МИСТЕЦТВО
1.
Малювання
чи аплікація «Росинковий ранок».
МАТЕМАТИКА
1.
Освітня
подорож «Шукаємо лінії та точки навколо» - чого більше?
2.
Дослідження
«Площині геометричні фігури із зефірок та паличок» - створити моделі геометричних
фігур, акцентувати увагу на відповідності точки і лінії елементами знайомих
геометричних фігур (вершина – точка, сторона – відрізок).
Середа 15.04
ПРИРОДНИЧІ
НАУКИ
Бесіда-пояснення
«Які явища природи утворюються завдяки конденсації» - роса, туман, іній.
ТЕХНОЛОГІЇ
Дослідження «Водяні
сонячні зайчики» - пускати сонячні зайчики поверхнею води.
МАТЕМАТИКА
Складання історії про світанок, сутінки, ніч.
Четвер16.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Основна діяльність «Таємниця рослин» –
ЧАБЕР
1.
Діалог-дослідження
«Чим чабер особливий?»
2.
Діалог-дослідження
«Де росте чабер?» - розповісти, що чабер можна побачити в нашому регіоні, він
росте і в дикій природі, і як садова культура.
3.
Дослідження
«Роздивляємося квіти та бруньки в лупу» - обговорити, що цікавого вони
помітили, як змінилися бруньки, якими стали квіточки?
ІНЖИНИРІНГ
Основна діяльність
«Незвичайні будинки»
1.
Конструювання з ЛЕГО –цеглинок «Вежі за схемою»
2.
Діалог-фантазія
«Як будинок називається?» - придумати назву диво-будинкам.
3.
Діалог-розмірковування
«Що в диво-будинку краще розмістити?» - кафе для собак та їхніх господарів
тощо.
МИСТЕЦТВО
Дослідження «Де
саме – на сонечку чи в затінку – росинку видно краще?» - висувати гіпотезу,
проводити дослід і порівнювати. Де росинки будуть краще виблискувати?
Роздивитися, як виблискують росинки в сонячних промінчиках, як вітаються з
нами. Які кольори побачили?
П’ятниця 17.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
1.
Освітня
подорож «Краще гір бувають тільки гори» - показати фотографії гір (на вибір),
милуватись їхньою красою, звертати увагу на сніг у горах, але ж гори ближче до
сонечка, ніж долини.
ТЕХНОЛОГІЇ
1.
Діалог-
дослідження «Чому тінь на одному місці сидіти не хоче?» - демонструвати рух
тіні та сонця, використовуючи настільну лампу.
2.
Створення
сонячного годинника – створити сонячний годинник, спостерігати за положенням
тіні, визначати закономірність.
МИСТЕЦТВО
Образотворча діяльність «Блискуча композиція» - які
матеріали варто використати?
Немає коментарів:
Дописати коментар