вівторок


Тема тижня «Грає сонце промінцями із малими дітлахами»

Понеділок 13.04  
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
                                 Основна діяльність «Сухе - мокре»
1.дослідження «Як висушити предмети?» - знайти прості способи, як висушити предмети, які намокли.
 2. Діалог-порівняння  «Що сталося з предметом, який спочатку намокнув, а потім висушили?»
 3. Діалог-підсумок «Чи можна відрізнити предмети, які були намочені, а потім висохли?» - обговорити, які речі можуть намокати, а які необхідно берегти від води .
4. Діалог-розмірковування «Правила поводження з технікою»  - обговорити, яка техніка боїться води.

ТЕХНОЛОГІЇ
1.     Мовленнєва вправа «Мильні бульбашки які?»

ІНЖИНИРІНГ
1.     Конструювання «Порахуй кубики та побудуй» (плоскі та об’ємні предмети навколо нас).

МАТЕМАТИКА
1.     Інтеративна казка «Знайомство з Точками та Лініями» (від точки до кута).

Вівторок 14.04
ТЕХНОЛОГІЇ
1.     Дослідження  «Про що роса нам може повідомити?» - шукати народні прикмети, перевіряти їх, спостерігати.
2.     Дослідження- гра «Утворюємо сонячні зайчики» - чи утворюються сонячні зайчики у затінку?

МИСТЕЦТВО
1.     Малювання чи аплікація «Росинковий ранок».

МАТЕМАТИКА
1.     Освітня подорож «Шукаємо лінії та точки навколо» - чого більше?
2.     Дослідження «Площині геометричні фігури із зефірок та паличок» - створити моделі геометричних фігур, акцентувати увагу на відповідності точки і лінії елементами знайомих геометричних фігур (вершина – точка, сторона – відрізок).

Середа 15.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Бесіда-пояснення «Які явища природи утворюються завдяки конденсації» - роса, туман, іній.

ТЕХНОЛОГІЇ
Дослідження «Водяні сонячні зайчики» - пускати сонячні зайчики поверхнею води.

МАТЕМАТИКА
Складання історії про світанок, сутінки, ніч.

Четвер16.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
    Основна діяльність «Таємниця рослин» – ЧАБЕР
1.     Діалог-дослідження «Чим чабер особливий?»
2.     Діалог-дослідження «Де росте чабер?» - розповісти, що чабер можна побачити в нашому регіоні, він росте і в дикій природі, і як садова культура.
3.     Дослідження «Роздивляємося квіти та бруньки в лупу» - обговорити, що цікавого вони помітили, як змінилися бруньки, якими стали квіточки?

ІНЖИНИРІНГ
Основна діяльність «Незвичайні будинки»
1.     Конструювання  з ЛЕГО –цеглинок  «Вежі за схемою»
2.     Діалог-фантазія «Як будинок називається?» - придумати назву диво-будинкам.
3.     Діалог-розмірковування «Що в диво-будинку краще розмістити?» - кафе для собак та їхніх господарів тощо.

МИСТЕЦТВО
Дослідження «Де саме – на сонечку чи в затінку – росинку видно краще?» - висувати гіпотезу, проводити дослід і порівнювати. Де росинки будуть краще виблискувати? Роздивитися, як виблискують росинки в сонячних промінчиках, як вітаються з нами. Які кольори побачили?  

П’ятниця 17.04
ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
1.     Освітня подорож «Краще гір бувають тільки гори» - показати фотографії гір (на вибір), милуватись їхньою красою, звертати увагу на сніг у горах, але ж гори ближче до сонечка, ніж долини.

ТЕХНОЛОГІЇ
1.     Діалог- дослідження «Чому тінь на одному місці сидіти не хоче?» - демонструвати рух тіні та сонця, використовуючи настільну лампу.
2.     Створення сонячного годинника – створити сонячний годинник, спостерігати за положенням тіні, визначати закономірність.

МИСТЕЦТВО
Образотворча діяльність «Блискуча композиція» - які матеріали варто використати?
        


Немає коментарів:

Дописати коментар