середа




Завдання для дітей 5-го року життя на період карантину
за методикою К. Крутій
КВІТЕНЬ
Тема місяця «Звуки, запахи, кольори та форми»
Тема тижня «Який голос у природи? Чим пахне весна?»


Понеділок 06.04  

ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
                                 Основна діяльність «Повінь»
1. Бесіда «Що таке повінь?»
2. Діалог-спогад «Чи була повінь у нашому місті?»
3. Діалог-розмірковування « Як і коли повінь утворюється?»

ІНЖИНІРИНГ
                      Основна діяльність «Що допоможе перейти річку?»
1. Винахідницька гра «Із чого понтонний міст можна побудувати?»
2. Конструювання понтонного моста із пробок.
3. Випробування «Що може витримати понтонний міст?»

МАТЕМАТИКА
1. Гра –фантазія  «Історія про їжачка,  який не вмів порівнювати частинки і не знав, що ціле більше, ніж частинки» - діти придумують жартівливу історію.
2. Задача  «Гостинці для білочки»
Сьогодні у білочки 3 горішки, бо їй зайчик сьогодні подарував 2 горішки. Скільки у білочки було горішків вчора? Скільки у білочки стане горішків завтра, якщо їй і завтра зайчик подарує ще два горішки?

Вівторок 07.04

ТЕХНОЛОГІЇ
            Основна діяльність «Чи всі предмети завжди однакової форми?»
1.  Дослідження  «Які предмети падають і розбиваються , а які – ні?
                                «На які поверхі предмети падають і не розбиваються?»

МИСТЕЦТВО
1. Діалог-розмірковування «Яка вода весною?»
2.  Діалог-дослідження «Яка вода зображена на картинах?»
3. Діалог-порівняння «Чи на всіх картинах вода однакова?»
За добіркою картин «Звуки весни».

МАТЕМАТИКА
1. Дослідження «Ціле різне – частинки однакові» - взяти 3 кубики різного кольору, будувати ланцюжок. Зі скількох частин побудовано ланцюжок? Покажіть 1 частину, візьміть 1 частину із 3, 2 частини із 3, 3 частину із 3, ціле. Чи одним способом можна побудувати ціле з таких самих частинок?

Середа 08.04

ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
                 Основна діяльність «У чому користь корисних копалин?»
1. Бесіда-дослідження «Хто корисні копалини знаходить?»
2. Мандрівка-дослідження «На гостині в Господині Мідної гори» - бесіда про кристали; вирощування кристалів солі власноруч; кристали в наших домівках, у живій та неживій природі.

ТЕХНОЛОГІЇ
Основна діяльність «Чи всі предмети завжди однакової форми?»
Дослідження «Який м’ячик краще підскакувати вміє?» - діти кидають м’ячики з різних матеріалів.

МАТЕМАТИКА
Задача «Взуваємо багато ніжку» - багатоніжці пошили взуття, вона велика модниця, тому вирішила, що ходитиме в різному взутті. Багатоніжка замовила пару туфель білого кольору, 3 пари чобітків, босоніжок – на3 пари більше, ніж чобітків, шльопанців – більше, ніж туфель, але менше, ніж чобітків. Скільки ніжок у багатоніжки? Скількома способами багатоніжка може вдягнути свої ніжки?

Четвер 09.04

ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
    Основна діяльність «Таємниця перших весняних квітів» - АДОНІС  
                                                                                                               (горицвіт)
1. Діалог-дослідження «Чим адоніси особливі?
2. Гра-порівняння «Чим адоніси від уже знайомих квітів відрізняються?»
3. Діалог-дослідження «Яке в адонісів стебло? Як воно змінюється?»
4. Мовленнєва вправа «Адоніси які?»

МАТЕМАТИКА
Задача «Частинки граються» - запропонувати малятам побудувати щось із 5 частин (кубиків). Чи однакове ціле вийшло? Які частинки можна прибирати, а які – ні? Чому?

МИСТЕЦТВО   
Малювання «Весняні струмочки» - передавати рух води, використовуючи нестандартну техніку малювання.

П’ятниця 10.04

ПРИРОДНИЧІ НАУКИ
Основна діяльність «Таємниця перших весняних квітів» - ЦИКЛАМЕН
1. Спостереження «цикламен у кімнаті»
2.Діалог-дослідження «Чим цикламени особливі? Де ростуть цикламени?»
3. Освітня подорож «Шукаємо цикламен Кузнецова (дикий цикламен)»

ТЕХНОЛОГІЇ
Гра-дослідження «Як зберігають інформацію персонажі казок?» - вузлики на пам'ять, скринька, голка Кощія бесмертного – визначити переваги і недоліки кожного способу


Немає коментарів:

Дописати коментар